پایگاه خبری فوتبالی - کول پالمر، یک برند افترشیو را با الهام از خوشحالی گل معروف خود، روانه بازار خواهد کرد؛ اقدامی که نشان میدهد ستاره چلسی، به دنبال ساختن یک امپراتوری تجاری، فراتر از فوتبال است.
به گزارش فوتبالی، اسنادی که در اداره مالکیت فکری دولت بریتانیا ثبت شده، نشان میدهد پالمر در تلاش است حقوق تجاری طیف بسیار گستردهای از محصولات را به نام خود ثبت کند. از عطر و لوازم آرایشی گرفته تا پوشاک ورزشی، لباس، نوشیدنیهای انرژیزا، مواد غذایی و حتی ساعت و تیغ اصلاح؛ هافبک چلسی خود را نه صرفا بهعنوان یک فوتبالیست، بلکه بهعنوان یک برند معرفی میکند؛ موضوعی که رسانه انگلیسی سان آن را فاش کرده است. محور اصلی همه این برنامهها، خوشحالی گل معروف او "Cold" است.
ریشه این خوشحالی گل بسیار ساده است. پالمر نخستین بار در دسامبر ۲۰۲۳ و در جریان پیروزی دراماتیک ۳-۲ چلسی مقابل لوتون تاون در لیگ برتر، از آن رونمایی کرد. او این ایده را از مورگان راجرز، همتیمی سابقش در آکادمی منچسترسیتی، گرفته است؛ بازیکنی که همان حرکت را در دوران حضورش در میدلزبورو انجام داده بود. پالمر به شوخی گفته بود اگر گل بزند، این حرکت را کپی میکند؛ وعدهای که حالا به امضای شخصی او تبدیل شده است. اکنون با ثبت حقوق قانونی، این خوشحالی گل، میتواند پایه یک فصل تجاری پرسود برای ستاره انگلیسی باشد.
اوایل امسال، پالمر با برند لوکس بربری وارد همکاری شد و در کنار اولیویا کلمن، بازیگر برنده اسکار، در یک کمپین تبلیغاتی حضور پیدا کرد. هافبک چلسی در این تبلیغ، لباسهای جدید این برند را در یک سفر ماهیگیری بر تن داشت. تاثیر تجاری این کمپین فوری بود؛ تنها چند روز پس از انتشار آن، پالتوی کشمیر و پشمی که پالمر پوشیده بود بهطور کامل به فروش رفت؛ موضوعی که نفوذ روبهرشد او، فراتر از دنیای فوتبال را نشان میدهد. حالا، یک مدل افترشیو، الهامگرفته شده از خوشحالی گل او، ادامهای برای این مسیر خواهد بود.










