روی کین: بازی ایران و بلژیک واقعا مزخرف بود!

روی کین: بازی ایران و بلژیک واقعا مزخرف بود!

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره باشگاه منچستریونایتد اصلا نظر مثبتی در مورد دیدار ایران و بلژیک ندارد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری حساس و نفس‌گیر نتیجه بسیار خوبی کسب کرد و موفق شد تیم ملی بلژیک را با تساوی بدون گل متوقف کند. بسیاری از کارشناسان فوتبال جهان به تمجید از شاگردان امیر قلعه‌نویی پرداختند اما برخی از آن‌ها هم اعتقاد داشتند دیدار ایران و بلژیک اصلا جذاب نبوده و یک‌مسابقه بسیار خسته‌کننده را تماشا کردند.

روی کین اسطوره منچستریونایتد در مورد بازی ایران و بلژیک گفت:

"ایران خوب دفاع کرد اما وقتی بلژیک 10 نفره شد، نمی‌دانستند چگونه حمله کنند و صرفا برای دفاع برنامه داشتند. از نظر کیفیت بازی به‌نظرم فوتبال واقعا مزخرفی را تماشا کردیم. البته بلژیک چند موقعیت بسیار خوب داشت اما دروازه‌بان ایران جلوی آن‌ها ایستادگی کرد."

گفتنی است علاوه‌بر روی کین، زلاتان ابراهیموویچ هم اعتقاد داشت بازی ایران و بلژیک جذاب نبوده و در نیمه دوم این مسابقه خوابیده است.