پایگاه خبری فوتبالی - تیم اینتر، طی ۶ فصل اخیر با هدایت آنتونیو کونته و پس از او، سیمونه اینزاگی، موفق به کسب ۷ عنوان قهرمانی و همچنین، ۷ نایب قهرمانی در رقابتهای مختلف شده و همین موضوع، آوردههای مالی قابل توجهی برای نراتزوری داشته است.
به گزارش فوتبالی، طبق گزارش تازه Brand Finance، اینتر توانسته در یک سال گذشته، ارزش برند خود را ۵٪ افزایش دهد و به ۴۷۹ میلیون یورو برساند؛ یوونتوس با وجود اینکه صدرنشین سری آ از نظر ارزش برند بود، پس از تداوم ناکامیهایش در فصل گذشته، نسبت به سال قبل افت ۱۳ درصدی داشته و حالا رقم ۵۰۵ میلیون یورو را ثبت کرده است، میلان نیز بدون تغییر، همچنان ۴۰۱ میلیون یورو ارزشگذاری شده است و سومین برند ارزشمند فوتبالی در کشور ایتالیاست؛ در ردهبندی اروپایی، رئال مادرید با ۱.۹ میلیارد یورو و بارسلونا با ۱.۷ میلیارد یورو، به ترتیب اول و دوم هستند و هر دو نسبت به سال گذشته رشد دو رقمی داشتهاند.
منچسترسیتی، لیورپول، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، منچستریونایتد، آرسنال، چلسی و تاتنهام، تیمهای سوم تا دهم این ردهبندی هستند، که حضور ۶ تیم از رقابتهای لیگ برتر انگلیس، نکته جالب این لیست است و اعتباری ویژه، برای مدیران این لیگ به شمار میرود.