پایگاه خبری فوتبالی - فلوریان شولتس، مدیر بازرگانی پیشین باشگاه لایپزیش، به عنوان مدیر بازاریابی ردبول در ساختار تیمهای فوتبال تحت مالکیت ردبول منصوب شده است و از ۱ اکتبر رسما کار خود را آغاز میکند.
به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریزیو رومانو، او در این سمت، همکار کلیدی یورگن کلوپ خواهد بود که از ابتدای سال جاری به عنوان مدیر ورزشی تیمهای فوتبال تحت مالکیت ردبول فعالیت میکند.
این پست تازهتاسیس، به گفته مدیرعامل ردبول الیور مینتسلاف، بهطور کامل بر جنبههای تجاری و مالی فوتبال این برند متمرکز است. شولتس مسئول توسعه استراتژیهای تجاری، جذب اسپانسر، گسترش برند و ایجاد شراکتهای بینالمللی برای تمام باشگاههای تحت مالکیت یا مشارکت ردبول خواهد بود.
سوابق شولتس:
- سابقه روزنامهنگاری ورزشی پیش از ورود به مدیریت فوتبال.
- پیوستن به لایپزیش در سال ۲۰۱۵ به عنوان مدیر رسانهای.
- از ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۳ مدیر بازرگانی باشگاه، با نقش کلیدی در انتقالهایی مانند آندره سیلوا، بازگشت تیمو ورنر و خرید بنیامین ششکو.
- همچنین پس از جدایی از لایپزیش، به عنوان مشاور نزدیک مینتسلاف در پروژههای ورزشی و تجاری ردبول فعالیت داشت.
پوشش مالکیتی و اسپانسرینگ ردبول شامل مالکیت باشگاههایی مانند لایپزیش (آلمان)، نیویورک ردبولز (آمریکا)، براگانتینو (برزیل)، اومیا آردیجا (ژاپن) و اسپانسرینگ اصلی ردبول سالزبورگ (اتریش) به همراه سهام اقلیت در لیدز یونایتد (انگلیس) و افسی پاریس (فرانسه) است.
همکار جدید یورگن کلوپ در ردبول مشخص شد
