یکی از دلایل موفقیت دوره طلایی منچستریونایتد: یک بازی پلی استیشن!

یکی از دلایل موفقیت دوره طلایی منچستریونایتد: یک بازی پلی استیشن!

پایگاه خبری فوتبالی - وین رونی، فاش کرده که انجام یک بازی "درخشان" در پلی‌استیشن، نقش بسیار بزرگی در موفقیت منچستریونایتد تحت هدایت سر الکس فرگوسن داشته است.

به گزارش فوتبالی، رونی در سال‌های پایانی دوران طلایی فرگوسن به منچستریونایتد کمک کرد تا ۱۰ جام به دست بیاورد، از جمله پنج قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا. او یکی از ارکان اصلی تیم قدرتمند منچستریونایتد بود که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر شناخته می‌شود. این مهاجم افسانه‌ای که دوران بازی‌اش را به‌عنوان بهترین گلزن تاریخ یونایتد در اولدترافورد به پایان رساند، حالا فاش کرده که بازی بازی SOCOM با کنسول پلی‌استیشن پرتابل (PSP)، نقش مهمی در موفقیت‌های شیاطین سرخ داشته است.

رونی در پادکست خود به نام The Wayne Rooney Show گفت:
"واقعا باور دارم بخش بزرگی از موفقیت ما به بازی کردن روی PSP مربوط می‌شد. این باعث شد بیشتر با هم ارتباط برقرار کنیم، ما همیشه در هواپیما و اتوبوس تیم بازی می‌کردیم. بازیکنانی مثل من، ریو فردیناند، مایکل کریک، جان اوشی و وس براون. در این بازی باید صحبت کنید، تاکتیکی درست بچینید، وقتی کسی کشته می‌شود او را احیا کنید. این بخش بزرگی از موفقیت ما بود. از هر کدام از آن بازیکنان بپرسید، فوق‌العاده بود."

با این حال، رونی اعتراف کرد که یک بازیکن یونایتد علاقه‌ای به این بازی نداشت و ادامه داد:
"نحوه بازی هر کس در این بازی نشان می‌داد که در فوتبال هم چگونه بازی می‌کند. مایکل کریک یک آدم آرام و کمی موذی بود؛ بر روی زمین دراز می‌کشیدی و پنهان می‌شدی و ناگهان صدای غلتیدن یک نارنجک را می‌شنیدی که او پرتاب کرده بود. من همیشه مستقیم به خط مقدم حمله می‌رفتم، بی‌محابا وارد میدان می‌شدم."

او در پایان گفت:
"ادوین فن‌درسار همیشه کلافه می‌شد، چون ما در اتوبوس تیم سر و صدا راه می‌انداختیم؛ همه در حال داد زدن بودیم که موقعیت‌مان را به هم اطلاع بدهیم. بعضی وقت‌ها وقتی فقط یک نفر از تیم حریف باقی می‌ماند، با هم هماهنگ می‌کردیم که او را دور بزنیم و نابودش کنیم. فن‌درسار همیشه از این سر و صدا عصبانی می‌شد و سعی می‌کرد تا جایی که می‌تواند از ما دور شود!"