نزدیکان پرز، مدیریت روزنامه اسپانیایی را در دست می‌گیرند؟

نزدیکان پرز، مدیریت روزنامه اسپانیایی را در دست می‌گیرند؟

پایگاه خبری فوتبالی - فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، همواره تلاش کرده تا بر جریان اخبار و نحوه پوشش رسانه‌ای پیرامون باشگاه کنترل داشته باشد.

به گزارش فوتبالی ، منابع نزدیک به او می‌گویند پرز از مدت‌ها پیش نگران تاثیر رسانه‌ها بر تصویر باشگاه بوده و به همین دلیل تنش‌های طولانی‌مدتی با روزنامه‌های ورزشی بزرگ اسپانیا، از جمله آس و مارکا، داشته است.

یکی از نقاط جنجالی، قطع همکاری رئال با این دو روزنامه در زمینه فروش محصولات رسمی باشگاه بود؛ کوپن‌هایی که فروش پیراهن و لوازم باشگاه را تضمین می‌کردند. اختلافات و روابط پرتنش ژوزه مورینیو با رسانه‌ها نیز به این موضوع دامن زد و پرز فاصله‌اش را با دو روزنامه افزایش داد. در ادامه، پرونده‌هایی مانند انتشار فایل‌های صوتی انتقادی پرز علیه رسانه‌ها نیز تنش‌ها را آشکارتر کرد. با این حال، منابع مطلع تأیید کرده‌اند که در هفته‌های اخیر دیدارهایی برای بهبود روابط برگزار شده است.

در این چارچوب، انتخاب مدیر جدید روزنامه آس به یکی از مسائل کلیدی تبدیل شده است. پس از درگذشت میگل باروسو و تغییرات مدیریتی متعدد، اکنون دو نام به‌عنوان گزینه اصلی مطرح هستند: خوزه فلیکس دیاز، روزنامه‌نگار با سابقه و نویسنده فعلی مارکا، و خوانخو دیاز، رئیس روابط رسانه‌ای شرکت ACS و از چهره‌های نزدیک به پرز که تجربه طولانی در رسانه‌های ورزشی دارد.

این تحولات پس از کناره‌گیری آلفردو رلانیو از آس رخ می‌دهد؛ روزنامه‌نگاری که بیش از چهار دهه با این رسانه همکاری داشته و اکنون جایگزین او احتمالا فردی خواهد بود که رویکردی همسو با منافع رئال مادرید و نزدیکی به پرز دارد.