وقتی تیم تولید محتوای باشگاه، رنگ استقلال را سبز کرد!

وقتی تیم تولید محتوای باشگاه، رنگ استقلال را سبز کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم تولید محتوای باشگاه استقلال با اقدامی سوال برانگیز به استقبال بازی آسیایی رفت!

به گزارش فوتبالی، تیم استقلال فردا در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا به مصاف المحرق بحرین می‌رود.

در کنار آماده سازی فنی تیم، بخش رسانه‌ای و تیم تولید محتوای باشگاه استقلال هم به استقبال این بازی رفته و شاید عوامل مربوطه به زعم خودشان تلاش کرده‌اند پیش درآمدی حرفه‌ای و جذاب برای این مسابقه منتشر کنند اما توجه به آخرین ویدئوی بارگذاری شده روی کانال باشگاه مشخص می‌کند که این افراد باید برای کار در یک باشگاه فوتبال پرطرفدار، بیش از آنچه که الان هستند تجربه کسب کنند.

در طی هشتاد سال قدمت استقلال، اولین و مهمترین نماد، رنگ آبی پیراهن این تیم بوده که سال‌ها هواداران آن را فریاد زده‌اند و در تک تک آرم‌ها و نشانه‌های تیم و باشگاه هم رنگ آبی دیده می‌شود اما تیم تولید محتوا پس از فیلمبرداری اقدام به قراردادن فیلتر روی ویدئو کرده و به همین خاطر رنگ آبی پیراهن‌ها تبدیل به رنگ سبز شده است!

ویدیوی جنجالی باشگاه استقلال

بی توجهی به این نکته از طرف تیمی که گفته می‌شود دو قرارداد ۱۳ و ۱۷ میلیاردی برای تولید محتوا بسته، غیرقابل قبول است و حتی اگر آن را اشتباهی سهوی در نظر بگیریم، بازهم نمی‌توان تعویض رنگ آبی در کلیپ تیم استقلال را باور کرد و پذیرفت!

مشخص نیست این افراد با چه معیار و سنجشی نه تنها در باشگاه استقلال مشغول کار شده‌اند بلکه قراردادهایی در حد قرارداد یک بازیکن فوتبال هم با آن‌ها بسته شده است که لازم است هلدینگ به این ماجراها ورود کند!

علاوه بر تعویض رنگ عجیب در محتوای تولید شده، شاهد حضور مستمر عوامل تولید کننده در فیلم هستیم و مشخص نیست چرا کات‌های این ویدیو بیشتر از بازیکنان، عوامل تولید کننده را نشان می‌دهد! آیا قرار است حریف آسیایی استقلال با تیم تولید محتوا آشنا شود؟

بهتر است مدیران استقلال به جای تشکیل تیم در رشته‌های دیگر یا تشکیل تیم ب برای رشد فوتبال در استان‌ها و شهرهای دیگر یا برگزاری کارزار و جشن‌ مخفیانه با پیشکسوتان، توجه بیشتری به تیم بزرگسالان داشته باشند تا حداقل در کنار تمام کم و کاستی‌های فنی که منجر به عدم نتیجه گیری و عصبانیت هواداران شده، جزییات رسانه‌ای مانند این ویدیو یا انتشار خبر جشن پیشکسوتان ۳ روز پس از برگزاری آن، حواشی اطراف تیم را بیشتر نکنند.